مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-19اقتصادي

تداوم چالش ذوب آهن در تامین سنگ آهن


معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین مشکل و کمبود ذوب آهن در تامین سنگ آهن ریزدانه و درشت دانه است، گفت: این شرکت برای تامین میلگرد و انواع تیرآهن برای سیاست ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال مشکلی ندارد.

- ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین مشکل و کمبود ذوب آهن در تامین سنگ آهن ریزدانه و درشت دانه است، گفت: این شرکت برای تامین میلگرد و انواع تیرآهن برای سیاست ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال مشکلی ندارد.

مهرداد تولاییان در گفت وگو با ایسنا درباره سیاست جدید دولت برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال و اعلام آمادگی ذوب آهن، اظهار کرد: برای ساخت ساختمان دو روش وجود دارد؛ یکی ساخت از طریق سازه های بتنی که در این شرایط ذوب آهن می تواند تامین کننده میلگرد باشد، در روشی دیگر ساختمان سازی براساس اسکلت فلزی است که از تیرآهن های H و سایر پروفیل ها استفاده می شود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن در تولید میلگردهای ساختمانی محدودیتی ندارد و می تواند نیازهای ساختمان هایی که در این برنامه است را تامین کند، افزود: از سوی دیگر ذوب آهن در تامین و تولید انواع پروفیل و تیرآهن ها هیچ مشکلی ندارد و می تواند مصالح مورد نیاز ساختمان ها را در هر دو مدل ساخت تامین کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم چالش ذوب آهن در تامین سنگ آهن

تداوم چالش ذوب آهن در تامین سنگ آهن