مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-19دانش

تقدیر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از دو کانون دانشجویی دانشگاه ایلام


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارسال لوح های جداگانه ای از کانون های دانشجویی همیاران سلامت روان و نماز و مناسبت ها دانشگاه ایلام تقدیر کرد.

- ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارسال لوح های جداگانه ای از کانون های دانشجویی همیاران سلامت روان و نماز و مناسبت ها دانشگاه ایلام تقدیر کرد.

دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال لوح های جداگانه ای، مراتب سپاس خود را از کانون همیاران سلامت روان دانشگاه به جهت کسب عنوان کانون برگزیده در زمینه آسیب های اجتماعی و کانون نماز و مناسبت ها به جهت کسب عنوان برگزیده در زمینه قرآن، عترت، نماز و نهج البلاغه دانشگاه های گروه ب بخش رقابتی نهمین جشنواره رویش (ویژه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی) اعلام کرد.

در این سپاس نامه ها آمده است: با احترام و امتنان بسیار، شکوفه های درود بی کران و امواج دریای ارادت خویش را به ساحل مصفای وجود آمیزتان می افشانیم و همواره شاکر کرامت و کوشایی شما عزیزان در عرصه اعتلای علمی و پویایی فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده و با تقدیم این رقیمه، مراتب سپاس خویش را از جهد جمیل شما و کسب این عناوین ابراز می داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از دو کانون دانشجویی دانشگاه ایلام

تقدیر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از دو کانون دانشجویی دانشگاه ایلام