مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-19سياسي

پایین بودن سرانه مطالعه زیبنده استان بوشهر نیست


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: پایین بودن سرانه مطالعه در بین استان های کشور پذیرفتنی نیست و برای بهبود وضعیت موجود همه باید تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مظفری ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه نخستین دوره انتخاب کتاب سال شهرستان دشتی اظهار داشت: بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران در شهریور سال جاری، استان بوشهر از استان های رده آخر در سرانه مطالعه است مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: پایین بودن سرانه مطالعه یک زنگ خطر برای سراسر استان به حساب می آید که باید به این موضوع اهتمام ویژه ورزید.

وی افزود: با توجه با سابقه استان در حوزه فرهنگ و عنوان اولین ها در بخش های مختلف بخصوص در حوزه چاپ و نشر، پایین بودن سرانه مطالعه اتفاق خوبی نیست و برای افزایش کتاب خوانی در بین عامه مردم تلاش همگانی نیاز است و دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد باید در این راستا بیش از گذشته فعال باشند.

مظفری با بیان اینکه دستگاه های تخصصی حوزه کتاب باید در این حوزه اقدام مضاعفی انجام دهند، افزود: شهرداری ها باید حتماً در زمینه پرداخت نیم درصد درآمد خود به کتابخانه ها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایین بودن سرانه مطالعه زیبنده استان بوشهر نیست

پایین بودن سرانه مطالعه زیبنده استان بوشهر نیست