مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-19اقتصادي

45 درصد اهری ها دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند


تاکنون حدود 45 درصد از کل جمعیت این شهرستان دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: تاکنون حدود 45 درصد از کل جمعیت این شهرستان دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

محمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا گفت: از کل جمعیت شهرستان اهر تاکنون بیش از 40 هزار نفر جمعیت دو دز واکسن را دریافت کرده اند که نیاز است برای کنترل پیک کرونا 70 درصد جمعیت حتما 2 دز واکسن را دریافت کرده باشند.

وی افزود: با توجه به آمار حدود 45 درصدی تزریق دو دز واکسن کل جمعیت شهرستان اهر متاسفانه این آمار خوبی برای کنترل پیک بعدی کرونا در این شهرستان نبوده و باید افرادی که تاکنون دز اول و دوم واکسن خود را دریافت نکرده اند هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

میرزاپور با اشاره به این که تزریق دز دوم واکسن برای افرادی که دز اول را دریافت کردند در اولویت است گفت: تمام مراکز واکسیناسیون مستقر در سطح شهرستان اهر از ساعت 8 صبح تا 8 شب دایر بوده و برای خدمت رسانی به عموم همشهریان آماده هستند و افرادی که تاکنون برای تزریق دز دوم مراجعه نکردند در اسرع وقت به این مراکز مراجعه نمایند.

وی ضمن انتقاد از عدم مراجعه 15 هزار نفر برای دریافت دز دوم واکسن سینو فارم در اهر افزود: برای اثر بخشی و تاثیر پذیری واکسن کرونا باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد اهری ها دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند

45 درصد اهری ها دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند