مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-19اقتصادي

ضرورت افزایش فضای مطالعاتی در قرچک


فرماندار قرچک با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های فرهنگی هر شهر، میزان سرانه مطالعه است گفت: ضرورت دارد که فضاهای مطالعاتی در قرچک افزایش پیدا کند.

- ، بهمن خطیبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت و سرانه مطالعه در قرچک اظهار داشت: اجرای برنامه های کتابخوانی ایده بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه محسوب می شود.

فرماندار قرچک اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از شاخصه های فرهنگی هر شهرستان، برخورداری از کتابخانه های عمومی و میزان سرانه مطالعه بوده، افزایش فضاهای مطالعاتی و تقویت بنیه فضاهای موجود در دستور کار قرار گرفته است.

خطیبی افزود: اجرای برنامه های مختلف در شرایط کرونایی و با هدف حذف فاصله میان مردم و کتابخوانی، از جمله اقدامات مهم نهاد کتابخانه ها بود و نکته قابل توجه این است که روستاییان قرچک استقبال ویژه ای از این برنامه ها داشته اند.

وی عنوان داشت: آمارها نشان می دهد مردم روستاها به ویژه روستای داودآباد هم علاقه مند به موضوعات فرهنگی از جمله مطالعه کتاب بوده و هم در این امر مستعد هستند که ادارات فرهنگی باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

خطیبی گفت: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه باید زیرساخت های لازم نیز فراهم شود، بخصوص برای راه اندازی کتابخانه های سیار که امری ضروری در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش فضای مطالعاتی در قرچک

ضرورت افزایش فضای مطالعاتی در قرچک