مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-19اجتماعي

نگرانی از تکرار مرگ پرندگان مهاجر در مازندران/ تالاب ها باحضور پرندگان پایش می شوند


رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه پایش تالاب های پرندگان در استان به صورت جدی در دستور کار محیط زیست است، گفت: نگران تلفات پرندگان مهاجر هستیم که تراژدی مرگ پرندگان تکرار نشود که براساس تجربه اواخر دی و بهمن ماه رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با فرا رسیدن پاییز مهمانان مهاجر همانند سال های گذشته وارد استان شده و استان مازندران را به عنوان میزبان چند ماهه خود انتخاب می کنند.

طی دو سال اخیر مرگ تلخ و میانکاله را درگیر کرده، این روزها نگران کننده است.

*امسال هیچ موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نداشتیم بهمن نقیبی معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: امسال هیچ موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نداشتیم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر کشور از لحاظ بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان کاملا پاک محسوب می شود، تصریح کرد: باتوجه به تایید بیماری در کشور قزاقستان، دستورالعملی برای دامپزشکی استان ها ارسال شده که در این زمینه ورود پرندگان مهاجر با سویه های متفاوت می تواند زنگ خطری جدی محسوب شود.

*تداوم پایش ها در طبیعت مازندران کوروس ربیعی رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران در ابن باره در گفت وگو با فارس با اشاره به ورود پرندگان مهاجر بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از تکرار مرگ پرندگان مهاجر در مازندران/ تالاب ها باحضور پرندگان پایش می شوند

نگرانی از تکرار مرگ پرندگان مهاجر در مازندران/ تالاب ها باحضور پرندگان پایش می شوند