مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-19اجتماعي

تخریب بنای غیرمجاز در عرصه باستانی سیلک


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از تخریب دو بنای غیرمجاز در حریم درجه یک محوطه باستانی تپه های سیلک خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از تخریب دو بنای غیرمجاز در حریم درجه یک محوطه باستانی تپه های سیلک خبر داد.

مهران سرمدیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای رفع آثار تخلف در عرصه محوطه باستانی سیلک، با حکم دادستان کاشان و با همکاری اداره اجرای احکام شهرداری کاشان عملیات تخریب دو باب ویلا به مساحت 300 مترمربع در عرصه محوطه و زمین های ملی اجرا شد.

وی افزود: در دو سال گذشته 18 فقره اجرای حکم در محدوده عرصه و حریم درجه یک سیلک انجام شده که 10 مورد آن با حکم دادستان کاشان و با همکاری نیروی انتظامی و اداره اجرای احکام شهرداری کاشان انجام شده و هشت مورد دیگر نیز توسط خود مالکان و متصرفان رفع تخلف شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان، تصریح کرد: شهروندان کاشانی قبل از هرگونه عملیات عمرانی یا خرید و فروش در محدوده عرصه و حریم سیلک به پایگاه میراث فرهنگی سیلک واقع در خیابان امیرالمومنین(ع)، کوچه ذوالفقار دهم مراجعه کرده تا از هرگونه معامله خلاف قانون و مشکلات ناشی از آن جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بنای غیرمجاز در عرصه باستانی سیلک

تخریب بنای غیرمجاز در عرصه باستانی سیلک