مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-19بين الملل

یونیسف: 10 هزار کودک یمنی از 2015 کشته یا معلول شده اند


صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل موسوم به یونیسف امروز (سه شنبه) اعلام کرد، از مارس 2015 ده ها هزار کودک یمنی در نتیجه مداخله ائتلاف تحت رهبری عربستان در یمن کشته یا نقص عضو شده اند.

- صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل موسوم به یونیسف امروز (سه شنبه) اعلام کرد، از مارس 2015 ده ها هزار کودک یمنی در نتیجه مداخله ائتلاف تحت رهبری عربستان در یمن کشته یا نقص عضو شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جیمز الدر سخنگوی یونیسف در نشستی در ژنو و پس از بازگشت از سفرش به یمن گفت: درگیری های یمن یک نقطه عطف شرم آور دیگر نیز داشته است.

ما اکنون 10 هزار کودک داریم که از مارس 2015 کشته یا دچار نقص عضو شده اند.

وی با اشاره به این مساله که کودکان بیشتری زخمی یا کشته شدند اما گزارشی از تعداد تلفات وجود ندارد، افزود: به صورت میانگین هر روز چهار کودک در درگیری های یمن کشته یا زخمی شده اند.

چهار کودک از هر پنج کودک و در مجموع 11 میلیون کودک نیاز به کمک های بشردوستانه در یمن دارند و 400 هزار تن دیگر نیز امکان تحصیل ندارند.

تلاش های سازمان ملل برای آتش بس سراسری در یمن در حالی متوقف شده است که عربستان و حوثی ها برای پایان دادن به بیش از شش سال جنگ در یمن که سازمان ملل آن را بدترین بحران بشری در جهان می داند، به نتیجه نرسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیسف: 10 هزار کودک یمنی از 2015 کشته یا معلول شده اند

یونیسف: 10 هزار کودک یمنی از 2015 کشته یا معلول شده اند