مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-19سياسي

سرلشکر باقری: شرایط بسیار خوبی در عرصه نظامی بین روسیه-ایران برقرار است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با مثبت ارزیابی کردن سفر خود به روسیه تأکید کرد که در عرصه نظامی و دفاعی شرایط بسیار خوبی بر مناسبات دوجانبه حکمفرماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رییس بر مناسبات دوجانبه حکمفرماست.

سردار سرلشکر باقری دیدار و گفت وگوهای خود با والری گراسیموف رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه را بسیار سازنده ارزیابی کرد و بر لزوم گسترش روابط دوجانبه نظامی و نظامی، توسعه و تداوم همکاری در زمینه مسائل منطقه ای و بین المللی و تداوم همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در 10 سال گذشته دو کشور روسیه و ایران به طور جدی موضوع مقابله با تروریسم بین المللی به ویژه در سوریه و عراق را دنبال کرده اند.

سرلشکر باقری در خصوص رزمایش های مشترک روسیه و ایران تصریح کرد: ما دو کمیسیون نظامی مشترک داریم که به همکاری در این چارچوب ادامه می دهیم و یک نشست کمیسیون مشترک نظامی در سه ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد .

رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه روز گذشته در دیدار با سرلشکر باقری، از ایران به عنوان شریک نزدیک روسیه یاد کرد و گفت: روابط دو کشور براساس سنت دیرینه در فضای دوستانه توسعه می یابد و گفت و گوهای دوجانبه جریان دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: شرایط بسیار خوبی در عرصه نظامی بین روسیه-ایران برقرار است

سرلشکر باقری: شرایط بسیار خوبی در عرصه نظامی بین روسیه-ایران برقرار است