مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-19حوادث

بازداشت 470 محکوم فراری توسط پلیس پیشگیری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جلیل موقوفه ای ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اجرای 800 طرح مختلف توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ از ابتدای سال جاری اظهار کرد: - رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: قرارگاه جلب محکومان فراری در مجموعه این پلیس راه اندازی شده، حدود یک هزار و 400 نفر برگه جلب داشتند که از این تعداد 470 مجرم حرفه ای که تحت تعقیب بودند، شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ جلیل موقوفه ای ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اجرای 800 طرح مختلف توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ از ابتدای سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مجموعاً 129 طرح امنیت و آرامش، هفت طرح رعد، سه طرح صاعقه و یک طرح مشترک با پلیس آگاهی توسط پلیس پیشگیری تهران اجرا شده و مابقی طرح ها نیز جزو طرح های محلی و موضوعی بوده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به عملکرد این پلیس از ابتدای سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 هزار و 880 خرده فروش مواد مخدر را بازداشت و 24 هزار و 700 معتاد متجاهر را نیز جمع آوری کردیم که این معتاد ها به کمپ های ترک اعتیاد مراکز بازپروری معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه از این افراد 830 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، بیان کرد: کشف این مواد نه به شکل محموله ای بلکه به شکل گرم به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 470 محکوم فراری توسط پلیس پیشگیری تهران

بازداشت 470 محکوم فراری توسط پلیس پیشگیری تهران