مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-19سياسي

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن/ وحدت و اتحاد شیعه و سنی تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر در برابر توطئه های دشمنان اسلام و نظام تاکید کرد و گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان جهان اسلام تقویت شود.

- به گزازش خبرگزاری فارس از بانه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جلسه هم اندیشی روحانیون اهل سنت و تشیع و متنفذین شهرستان بانه که در سالن جلسات ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: هدف از این سفر عرض سلام و ادب و احترام و تبریک این ایام به مردم بود.

وی با اشاره به تفسیر سوره عصر ؛ وَالْعَصْرِ إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِی خُسْرٍ، إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ افزود: واکنش نشان داد و گفت: سوال اینجاست آیا این حرکت های انتحاری تواصی به حق و ارزش های اسلامی بوده و مورد پسند کدام دیدگاه و قانون است؟!  حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با یادآوری اینکه جان، مال، ناموس و آبروی یک مسلمان محترم و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: اسلام دین وحدت و یکدلی بوده و باید با علم، فهم و حق همدیگر را قانع و هدایت کنیم.

وی بر ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر در برابر توطئه های دشمنان اسلام و نظام تاکید کرد و یادآور شد: به فرموده رهبری هر کسی بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد، مزودر دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن/ وحدت و اتحاد شیعه و سنی تقویت شود

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن/ وحدت و اتحاد شیعه و سنی تقویت شود