مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-19اقتصادي

دانشگاه به بازیگر اصلی در توسعه اقتصادی و اجتماعی مبدل شده است


امروز از آموزش و پژوهش پایدار سخن به میان آمده و دانشگاه به یک بازیگر اصلی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی تبدیل شده است و انتظار می رود محور توسعه و تحول قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، جعفر توفیقی امروز در اولین کنفرانس ملی فناوری های پیشرفته در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دانشگاه صنعتی قوچان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی قوچان یک دانشگاه پیشرو در آموزش و پژوهش و کارآفرین تبدیل شده است و باید منشأ تحولات در توسعه محلی و ملی قرار بگیرد.

رییس پژوهشگاه صنعت نفت کشور با تأکید بر اینکه امروز دانشگاه ها در سطح ملی و بین المللی در معرض تحولات متنوع و گوناگون قرار دارند، گفت: انتظارهای جامعه از دانشگاه این است که دانشجو شایستگی های متنوع و توانمندی داشته باشند زیرا دیگر دانش تخصص مطرح نبوده بلکه باید استعدادها، ظرفیت ها و پتانسیل ها رشد پیدا کند.

وی با بیان اینکه دانش آموخته های دانشگاهی رو به رشد، مسؤولیت پذیر، متعهد به توسعه پایدار و دارای توانایی مدیریت کسب وکار شده اند، تصریح کرد: نظام آموزشی گسترش یافته و نیازمند پژوهش بنیادی است، بنابراین امروز می خواهند دانشگاه پژوهش کاربردی انجام داده و مشکلات صنعت و جامعه را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه به بازیگر اصلی در توسعه اقتصادی و اجتماعی مبدل شده است

دانشگاه به بازیگر اصلی در توسعه اقتصادی و اجتماعی مبدل شده است