مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-19سياسي

آزادی 110 زندانی زن با کمک نیکوکاران و کمیته امداد


مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با همکاری خیران و کمیته امداد در نیمه نخست سال جاری موفق به آزادی 110 زن زندانی سرپرست خانوار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور، که رهبر معظم انقلاب دستور دادند نیروهای جوان و انقلابی وارد میدان شوند، خیران و نیکوکاران را شناسایی کردیم و موفق شدیم بخشی از مشکلات مردم نیازمند منطقه را حل کنیم.

در مناطق خسارت دیده هم با کمک خیران موفق شدیم تعدادی از منازل آسیب دیده را احداث کنیم.

همینطور مدرسه آباد کردیم و هر کاری که از دستمان برمی آمد انجام دادیم.

خیرخواهان در پاسخ به این پرسش که با چند نفر فعالیت های جهادی خود را شروع کردید، گفت: وقتی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به منطقه رفتیم فقط هشت نفر بودیم، به یاری خدا در حال حاضر تعداد بسیاری از جوانان که همه آنها تحصیل کرده و با انرژی و فعال هستند، با جان و دل در کارهای خیر و خداپسندانه یاری می کنند.

بیشتر فعالیت های ما حول محور تهیه جهیزیه، محرومیت زدایی، کمک های نیکوکاری در زمینه آموزش، بهداشت و درمان و … است و در زمینه کمک های خیرخواهانه هر کاری دیگری که از دستمان ساخته باشد را انجام می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین کاری که در سال جدید انجام دادیم آزاد کردن 110 زندانی زن جرایم غیر عمد بود، این زن ها سرپرست خانوار بودند و فرزند خردسال داشتند که در نبود مادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 110 زندانی زن با کمک نیکوکاران و کمیته امداد

آزادی 110 زندانی زن با کمک نیکوکاران و کمیته امداد