مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-19سياسي

دومین کارگاه خبرنویسی سربازان ارتش در شاهرود برگزار شد


دومین کارگاه خبرنویسی ویژه جمعی وظیفه لشگر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود در قالب طرح آموزش ضمن خدمت با همکاری خبرگزاری مهر، ارشاد اسلامی شاهرود و عقدیتی سیاسی نزاجا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شد تا سربازان بتوانند پس از پایان خدمت خود در رسانه ها مشغول به کار شوند.

رییس عقیدتی سیاسی لشکر 58 تکاور ذوالفقار در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی استفاده بهینه از اوقات خدمت مقدس سربازی است، گفت: به همین منظور عقیدتی سیاسی اقدام به برگزاری دوره هایی می کند که سربازان بتوانند با استفاده از آن ها دست کم آموزش های ابتدایی مهارت را کسب و پس از دوران خدمت شأن از آن ها برای اشتغال استفاده کنند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی فر با بیان اینکه هدف از این دوره ها این است که بتوانیم زمینه اشتغال سربازان بعد از خدمت را فراهم کنیم، بیان داشت: عقیدتی سیاسی نزاجا در کنار دانش نظامی که سربازان در یگان های رزمی خود کسب می کنند، اقدام به برگزاری کلاس های قرآن، تفسیر، تلاوت و مهارت آموزی کرده تا از ظرفیت های فنی و حرفه ای، ارشاد اسلامی، آموزشگاه ها و… به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه آموزش برای پرسنل وظیفه مقدمه ای برای اشتغال آنها خواهد بود، افزود: این دوره ها در کنار ممانعت از بطالت وقت سربازان، می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کارگاه خبرنویسی سربازان ارتش در شاهرود برگزار شد

دومین کارگاه خبرنویسی سربازان ارتش در شاهرود برگزار شد