مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-19ورزشي

برگزاری المپیاد ورزشی «طلای سبز» در رفسنجان


رییس ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان از برگزاری المپیاد ورزشی طلای سبز در 74 رشته ورزشی آقایان و 64 رشته ورزشی ویژه بانوان در شب میلاد رسول اکرم (ص) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، 42 هیأت ورزشی رفسنجان امشب در کرونا رخوت را به جان جامعه انداخته بود و مردم از ورزش دور شده بودند، رو به پایان است و این نمایشگاه می تواند نوید خوشی برای ورزش همگانی در رفسنجان باشد و قرار است روزهای خوش ورزشی شهرستان رفسنجان به اوج خود برگردد.

راه اندازی باشگاه شهرداری رفسنجان مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: یکی مباحثی که در شهرداری دنبال می کنیم، بحث محله محوری است و در خصوص سرانه ورزشی محله ها بودجه هایی در نظر خواهیم گرفت که بنا به اعلام نیاز ورزش و جوانان در محله ها طراحی و هزینه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بحث مبلمان شهری، فضای سبز و پارک ها هزینه هایی صورت می گیرد که می توانند ورزشکاران رشته هایی مانند شطرنج، تنیس، هندبال و.

در گروه کارشناسی اعلام کنند که این ورزش ها در طرح ها دیده شود.

همچنین در حال بررسی هستیم که از لحاظ قانونی بتوانیم باشگاه شهرداری را راه اندازی کنیم، که اگر بتوانیم بودجه را هم مصوبه از شورا بگیریم، مانند شهرستان های دیگر کمک ورزشکارانی که در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری المپیاد ورزشی «طلای سبز» در رفسنجان

برگزاری المپیاد ورزشی «طلای سبز» در رفسنجان