مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 22:252021-10-19فرهنگي

درخشش هنرمندان ایلامی در دوسالانه ملی خوشنویسی ایران


خوشنویسان ایلامی رتبه اول نقاشی خط را در اختتامیه ششمین دوره دوسالانه ملی خوشنویسی ایران  به دست آوردند و در 3 رشته دیگر شایسته ی تقدیر شناخته شدند.

- در این جشنواره در بخش “نقاشی خط” رتبه اول به شمس الدین مرادی هنرمند ایلامی رسید و سید پیمان سادات نژاد، احمد صباحی کیا و مهدی منصوری نیز در بخش های نستعلیق و شکسته نستعلیق شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این دوره از جشنواره 1141 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که یک رکورد در طول 6 دوره برگزاری این دوسالانه محسوب می شود.

بعد از بررسی این آثار توسط هیئت انتخاب، 250 اثر به مرحله حضوری نویسی بخش مسابقه راه پیدا کردند که در رشته های نستعلیق، شکسته، ثلث، نسخ و نقاشی خط با هم رقابت کردند.

در بخش نمایشگاهی نیز 200 اثر برگزیده از 22 تا 30 مهر ماه در سرای تاریخی عالی قاپو و نگارخانه بانو در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در معرض دید عموم قرار دارد.

نمایشگاه آثار رقابتی ششمین دوسالانه خوشنویسی در مجموعه دولتخانه صفوی واقع در مجموعه دولتخانه صفوی در ابتدای خیابان سپه برگزار می شود، همچنین نمایشگاه آثار اساتید و بخش بانوان ششمین دوسالانه خوشنویسی در فرهنگسرای بانو واقع در چهارراه هشت بهشت و نمایشگاه نقاشی خط ششمین دوسالانه خوشنویسی در نگارخانه استاد محصص واقع در اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هنرمندان ایلامی در دوسالانه ملی خوشنویسی ایران

درخشش هنرمندان ایلامی در دوسالانه ملی خوشنویسی ایران