مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-20اقتصادي

افزایش سرانه ورزش در محلات شهر رفسنجان را دنبال می کنیم


شهردار رفسنجان از مطالعات و سرمایه گذاری بر روی ورزش در بُعد محله محوری خبر داد و گفت: با تحقیق و بررسی در محله های شهر، سرانه ورزش را با ایجاد بستر ورزش های مختلف در پارک ها، - فضای سبز و بوستان ها افزایش خواهیم داد.

مجید کهنوجی شامگاه 27 مهرماه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ورزشی شهرستان رفسنجان با تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در شهرداری دنبال می کنیم بحث محله محوری است و در این بحث اگر سرانه ورزشی دیده نشده باشد روی آن سرمایه گذاری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر اداره ورزش در هر محله ای تحقیق کرده و بگوید که امکانات ورزشی نیاز دارد شهرداری ورود کرده و برای آن طراحی انجام می دهد، ادامه داد: در حال بررسی هستیم که از لحاظ قانونی بتوانیم باشگاه شهرداری را راه اندازی کنیم و اگر بتوانیم بودجه را هم مصوبه از شورا بگیریم، مانند شهرستان های دیگر کمک ورزشکارانی که در جامعه دیده نمی شوند، باشیم.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: از هیچ کوششی برای ارتقاء ورزش شهرستان دریغ نخواهیم کرد و تا جایی که امکان دارد برای بهبود شرایط ورزشی شهرستان همه امکانات را بسیج می کنیم.

مجید فصیحی هرندی افزود: برای اینکه ورزش شهرستان به صورت حرفه ای و همگانی پیش برود همه باید در تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه ورزش در محلات شهر رفسنجان را دنبال می کنیم

افزایش سرانه ورزش در محلات شهر رفسنجان را دنبال می کنیم