مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-20حوادث

هشدار پیشگیری از سرقت به باغداران و کشاورزان


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به پایان زمان برداشت محصولات باغی و زراعی در راستای پیشگیری از سرقت اموال و امکانات باغداران و کشاورزان، - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به پایان زمان برداشت محصولات باغی و زراعی در راستای پیشگیری از سرقت اموال و امکانات باغداران و کشاورزان، به شهروندان توصیه هایی امنیتی و هشدارهای پیشگیرانه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ محمدباقر سلگی با بیان اینکه خود مراقبتی و مشارکت همگانی، موثرترین راه پیشگیری از سرقت بوده و همواره پیشگیری آسان تر و ارزانتر از پیگیری است، گفت: باغداران باتوجه به شروع فصل سرما از نگهداری وسایل و ادوات کشاورزی غیرضروری در باغ و محوطه اطراف مزرعه خودداری کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تهیه حفاظ مقاوم برای پمپ آب در زمین های کشاورزی، اظهارکرد: صاحبان باغات، مزارع و روستاییان دقت لازم را در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور و پمپ های آب و .

داشته باشند و این وسایل را در محل مناسب و محصور قرار دهند تا از سرقت محفوظ بمانند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه باغداران از دادن هرگونه اطلاعات از جمله اموال نگهداری شده در باغ به افراد ناشناس و غریبه و از ورود این افراد به باغ خودداری کنند، ادامه داد: باغداران باید در زمان های مختلف به خانه باغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پیشگیری از سرقت به باغداران و کشاورزان

هشدار پیشگیری از سرقت به باغداران و کشاورزان