مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-20فرهنگي

نمایش«معبر» در ارومیه بر روی صحنه رفت


همزمان با رونمایی از کتاب زخمهای نشمرده و نمایش «معبر» به کارگردانی و با ایفای نقش « سعید صلحی» در سالن حسینیه ثارالله ارومیه بر روی صحنه رفت.

- ارومیه - همزمان با رونمایی از کتاب زخمهای نشمرده و نمایش معبر به کارگردانی و با ایفای نقش سعید صلحی در سالن حسینیه ثارالله ارومیه بر روی صحنه رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از حوزه هنری آذربایجان غربی، در این نمایش که به مدت 10 دقیقه با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت رزمندگان ایرانی اجرا شد، صحنه هایی از تلاش ها و از جان گذشتگی های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی برای حاضران در حسینیه ارائه گردید.

سعید صلحی در این نمایش که برگرفته از کتاب زخمهای نشمرده و قسمتی از خاطرات جعفر عباس نژاد بود بخشهایی از این کتاب را با موضوع اعزام به جبهه و خانواده مرحوم جعفر عباس نژاد ومعبر گشایی رزمندگان اسلام در میدان مین دشمن را با هنرمندی خود بر روی صحنه برد.

زخمهایی نشمرده کتاب خاطرات آزاده و جانباز اورموی جعفر عباس نژاد با تدوین حسین غفاری است که طی سال جاری به همت دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تولید، رونمایی و منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش«معبر» در ارومیه بر روی صحنه رفت

نمایش«معبر» در ارومیه بر روی صحنه رفت