مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-20ورزشي

تدارک رادیو گفت و گو برای هفته وحدت


شبکه رادیویی گفت وگو به مناسبت هفته وحدت با استفاده حداکثری از نخبگان و کارشناسان شیعه و سنی ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

- رضا کوچک زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی گفت وگو در گفت و گو با خبرنگار به خاطر شرایط خاص حاکم بر آن کشور بین مردم افغانستان حضور می یابد و گزارش ویژه ای را از حال و هوای بین شیعیان و اهل تسنن ارائه خواهد داد.

کوچک زاده از گفت وگو با دانشمندان و اندیشمندان اهل تسنن در برنامه حیاط خلوت خبر داد و افزود: این برنامه به مرور زندگی و خاطرات اساتید، نخبگان و مشاهیر اختصاص دارد و از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6:30 به مدت 25 دقیقه به روی آنتن رادیو گفت وگو می رود.

حیاط خلوت به مناسبت هفته وحدت طی شش قسمت با توجه به نخبگان و دانشمندان اهل سنت پخش خواهد شد.

همچنین ویژه برنامه ایران همدل عنوان دیگر برنامه ای است که مدیر شبکه رادیویی گفت و گو به معرفی آن پرداخت و بیان کرد: این برنامه به مناسبت هفته وحدت هر روز از ساعت 8:30 تا 9:30 به صورت زنده با هدف تبیین آداب و رسوم، مفاخر، اندیشمندان و دانشمندان استانها و شهرهای سنی نشین پخش می شود.

در این برنامه هر روز یک یا چند شهر سنی نشین معرفی شده و با آداب و رسوم آنها آشنا می شویم؛ گزارش های مردمی و دعوت مردم برای حضور در این شهرها و همچنین گفت وگو با نماینده های مجلس، مفاخر علمی، پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک رادیو گفت و گو برای هفته وحدت

تدارک رادیو گفت و گو برای هفته وحدت