مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-20پزشكي

واکسیناسیون 1000 نفر از کادر درمان با دُز بوستر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از واکسیناسیون یک هزار نفر از کادر درمان با دُز بوستر خبر داد و گفت: این روند تا تکمیل تمامی پرسنل کادر درمان ادامه دارد.

- ایسنا/همدان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از واکسیناسیون یک هزار نفر از کادر درمان با دُز بوستر خبر داد و گفت: این روند تا تکمیل تمامی پرسنل کادر درمان ادامه دارد.

دکتر محمد خزایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: واکسیناسیون کادر درمان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد، بنابراین با گذشت بیش از شش ماه از دُز دوم ، آنها در اولویت دریافت دز بوستر هستند.

وی افزود: مشکلی در زمینه تامین واکسن دُز بوستر برای گروه سنی بالای 65 سال نداریم و درصورت ابلاغ از سوی وزارت بهداشت این امر انجام می شود.

دکتر خزایی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه های سنی در عموم جامعه از فصل بهار آغاز شد، خاطرنشان کرد: حداقل فاصله زمانی دریافت دُز بوستر از دوز دوم حداقل شش ماه است، بنابراین اگر دُز بوستر بیش از شش ماه طول بکشد مشکلی به وجود نمی آید.

وی به ویال های کوچک وبزرگ واکسن های وارداتی اشاره کرد و گفت: در گذشته ویال های واکسن ها به صورت تک دُزی بود اما در حال حاضر ویال ها به صورتی تعبیه شده که تعداد افراد بیشتری را پوشش می دهد، بنابراین تزریق کنندگان ویال ها را بین دریافت کنندگان تقسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 1000 نفر از کادر درمان با دُز بوستر

واکسیناسیون 1000 نفر از کادر درمان با دُز بوستر