مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-20اقتصادي

بیماری تنفسی عامل گرانی مرغ در آذربایجان غربی/روزهای آتی بازار به ثبات می رسد


با کمبود مرغ در بازار استان آذربایجان غربی، بار دیگر قیمت مرغ یک شبه پر کشید، سازمان جهاد کشاورزی استان، کافی نبودن نظارت بر بازار را دلیل این گرانی عنوان می کند و سازمان صنعت معدن و تجارت نیز شیوع نوعی بیماری بین جمعیت مرغی استان را دلیل این کمبود و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، بار دیگر قیمت مرغ در آذربایجان غربی سیر صعودی داشته و همزمان با این افزایش قیمت، شاهد کمبود مرغ در بازار هستیم.

در ماه های گذشته نیز به دنبال کاهش جوجه ر یزی، شاهد کمبود و گرانی مرغ در بازار بودیم که این گرانی با توزیع مرغ منجمد مهار شد، ولی در 10 روز گذشته نیز یک شبه قیمت مرغ از 27 هزار تومان به 35 هزار تومان افزایش یافت و علاوه بر این با کمبود شدید مرغ در بازار مواجه شدیم.

با مراجعه به مرغ فروشی های سطح شهر ارومیه، کمبود مرغ کاملا مشهود است، به طوری که تمام ویترین های مرغ فروش های شهر خالی است و شهروندانی که قصد خرید مرغ دارند، دست خالی به خانه بازمی گردند.

دستگاه های نظارتی دست سودجویان را کوتاه کنند/کمبود مرغ نداریم رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی روزهای گذشته طی مصاحبه ای، با بیان اینکه جوجه ریزی در واحد های پرورش طیور استان به اندازه کافی صورت گرفته و مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد، گفت: این میزان مرغ کشتار شده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری تنفسی عامل گرانی مرغ در آذربایجان غربی/روزهای آتی بازار به ثبات می رسد

بیماری تنفسی عامل گرانی مرغ در آذربایجان غربی/روزهای آتی بازار به ثبات می رسد