مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-20ورزشي

رییس جمهور 11 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی 11 مصوبه دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی که 10 مصوبه آن از مصوبات ابلاغ نشده شورا در دوره گذشته بود را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

ما سیاست رسانه ای مشخصی در مواجهه با بلایای طبیعی و حوادث نداشتیم، شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه مصوبه ای داشت که ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را ابلاغ کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ابلاغ مصوبه ساماندهی برگزاری آزمون های بین المللی در سال 1396 اشاره کرد و گفت: همچنین اصلاح تبصره ماده 5 مصوبه اصلاحی اهداف، سیاست ها و ضوابط نشر کتاب و نیز انتخاب نمایندگان شورای عالی که در بعضی از نهادها طبق اسناد بالادستی شورای عالی، باید تصویب کند، جزو مواردی هستند که ابلاغ شده اند.

همچنین تصویب اصلاح و تکمیل بند ششم آیین نامه تشکیل هیأت عالی جذب و نیز تسری امتیازات آیین نامه مصوبه مورخ 21 فروردین 1380 شورای عالی انقلاب فرهنگی در حمایت از رشته های مختلف هنری به دارندگان گواهینامه های تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم ابلاغ شد.

وی افزود: سیاست ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور توانمند و افتخارآفرین جانبازان و معلولان در مسابقات ورزشی که مصوبه 19 فروردین 1396 بود نیز ابلاغ شد و درواقع مسیر ابلاغ مصوبات ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور 11 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد

رییس جمهور 11 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد