مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-20ورزشي

نشست رییس فدراسیون وزنه برداری و وزیر ورزش برگزار شد


رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون وزنه برداری به منظور ارائه برنامه های این فدراسیون برای حضور در بازی های آسیایی با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

- و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، نشست سید حمید سجادی با رییس و اعضای هیأت رییسه فدراسیون وزنه برداری با حضور علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، کلهر سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان و علی رغبتی مدیرکل مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست که به منظور ارائه برنامه ریزی های فدراسیون وزنه برداری برای بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین برگزار شد، گزارشی از جانب فدراسیون وزنه برداری از برنامه ها و همچنین مسابقات اخیر و اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری ارائه شد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست پس از استماع نظرات و گزارش های اعضای هیأت رییسه فدراسیون با تشکر از برنامه ریزی های انجام شده، بر توجه به هیأت ها و نگاه برنامه محور به این حوزه تاکید کرد و افزود: آموزش های سراسری برای هیئت ها، برنامه ریزی جهت تولید و تربیت مربی برای تیم های ملی، استفاده از ظرفیت های کمیته ملی المپیک برای آموزش های بین المللی، محورهایی است که می تواند به رشد و توسعه وزنه برداری کشور کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رییس فدراسیون وزنه برداری و وزیر ورزش برگزار شد

نشست رییس فدراسیون وزنه برداری و وزیر ورزش برگزار شد