موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-20بين الملل

انتقاد یک مقام دولت ترامپ به سیاست بایدن در قبال روابط ایران و چین


سفیر آمریکا در سازمان ملل در دولت دونالد ترامپ از سیاست دولت فعلی آمریکا در قبال صادرات نفت ایران به چین انتقاد کرده و خواستار ورود کنگره به این موضوع شد.

- سفیر آمریکا در سازمان ملل در دولت دونالد ترامپ از سیاست دولت فعلی آمریکا در قبال صادرات نفت ایران به چین انتقاد کرده و خواستار ورود کنگره به این موضوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکی هیلی نماینده دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در سازمان ملل در یادداشتی که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شده است، از سیاست دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در قبال صادرات نفت ایران به چین انتقاد کرده و با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران نوشت: یک معما وجود دارد؛ ایران به سیستم بانکی بین المللی دسترسی ندارد.

نمی تواند با شرکت هایی که می خواهند به بازارهای آمریکا دسترسی داشته باشند، تجارت کند.

بیشتر دارایی آن بلوکه شده است.

وی با طرح این سوال که حکومت ایران چطور به آن چه تامین مالی گروه های تروریستی در خاورمیانه می خواند، ادامه می دهد؟ گفت: پاسخ آن، بیش از پیش، چین است.

رییس جمهور بایدن هم عمدتا انتخابش این بوده است در حالی که چین آرام و پیوسته میلیون ها بشکه نفت ایران را می خرد، از آن چشم پوشی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک مقام دولت ترامپ به سیاست بایدن در قبال روابط ایران و چین

انتقاد یک مقام دولت ترامپ به سیاست بایدن در قبال روابط ایران و چین