مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-20سياسي

راه اندازی دو مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در قم


استاندار قم با اشاره به تبدیل مرکز واکسیناسیون میدان روح الله به مرکز شبانه روزی، از راه اندازی یک مرکز شبانه روزی دیگر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در حاشیه نشست ستاد استانی مبارزه با را دریافت کرده باشند.

استاندار قم سپس به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ سازمان امور اداری و استخدامی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه و ابلاغ، دورکاری در فعالیت کارکنان دولتی و ادارات لغو شده و این افراد موظف به حضور در محل کار خود از ساعت 7:30 تا 14:30 هستند.

وی به برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان برای شبانه روزی کردن تعدادی از مراکز واکسیناسیون در قم برای استفاده بهتر از زمان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از این مراکز یعنی مرکز روح الله از دیروز فعالیت شبانه روزی خود را آغاز کرده و مرکز دیگری نیز به زودی به حالت فعالیت شبانه روزی در می آید.

سرمست به مصوبه دیگر امروز نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: آمار بیانگر آن است که میزان واکسیناسیون در شهرهای اقماری و مناطق روستایی استان کمتر از شهر قم است و از این رو مقرر شد تا فرمانداران با همکاری مرکز بهداشت استان برای ترویج و تشویق بیشتر واکسیناسیون اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دو مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در قم

راه اندازی دو مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در قم