مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-20ورزشي

انتقاد از سهل انگاری و تعلل شورای شهر و شهرداری بناب در رسیدگی به محلات محروم


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با انتقاد از عدم اجرایی شدن یکی از مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب گفت: ایجاد امکانات و فضاهای ورزشی و اجرای برنامه های فرهنگی باید جزو اولویت مسئولان در محلات محروم باشد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، سیدمجید یزدانی امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با بیان اینکه محلات دیزج یکی از مستعدترین محلات برای ایجاد سالن های ورزشی است؛ اظهار داشت: به دلیل سهل انگاری و تعلل برخی دوستان در شورای شهر و شهرداری بعد از گذشت مدت ها هنوز اجرای این سالن ورزشی در دیزج شروع نشده است.

وی با بیان اینکه با کمترین هزینه در حوزه ورزش می توان جوانان را از گرایش به سمت مواد مخدر و اعتیاد دور نگه داشت؛ تصریح کرد: علیرغم اینکه زمین مورد نظر برای احداث این ورزشگاه تغییر کاربری شده و 20 میلیارد ریال اعتبار اولیه این سالن آماده است ولی هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است! یزدانی خاطرنشان کرد: با احداث و تکمیل این سالن ورزشی می توان 10 هزار نفر از جمعیت ساکن در محلات دیزج را از این امکانات ورزشی بهره مند کرد ولی دلیل تأخیر در شروع احداث این سالن معلوم نیست!   افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان بناب جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بناب نیز در نشست شورای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از سهل انگاری و تعلل شورای شهر و شهرداری بناب در رسیدگی به محلات محروم

انتقاد از سهل انگاری و تعلل شورای شهر و شهرداری بناب در رسیدگی به محلات محروم