مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-20سياسي

بانوان زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و جهانی هستند


جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: زنان با سبک زندگی ایرانی اسلامی می توانند زمینه ساز یک تمدن نوین اسلامی و جهانی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فاطمه ستاری نوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با برکت دین مبین اسلام جایگاه والایی به مقام زن داده شده است.

وی به نقش زن به عنوان محور وحدت در خانواده و اجتماع اشاره کرد و افزود: ارزش، نقش و جایگاهی که در دین اسلام به زن داده شده در هیچ ادیانی داده نشده است.

نسخه های غلط غرب برای تنزل بانوان از هویت واقعیشان جانشین سازمان نسخه می پیچد که این امر سبب شده که بانوان دچار بحران هویت گردند.

بانوان محور وحدت در خانواده و جامعه جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور به هفته وحدت اشاره و یادآور شد: باید بانوان در تمام ایام سال محور وحدت در خانواده و اجتماع باشند و مباحثی که باید به عنوان زن مورد نظر داشته داشت توجه نمایند.

ستاری نوید اضافه کرد: زن باید مایه آرامش باشد و بدون شک وقتی این آرامش وجود داشته باشد وحدت نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزو استانی هایی بوده برادران و خواهران اهل تسنن و شیعه در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی دارند، بیان داشت: بین براداران و خواهران اهل سنت و تشیع علاوه بر تکالیف دینی یک وحدت نظر وجود داشته که تأکید رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و جهانی هستند

بانوان زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و جهانی هستند