مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-20سياسي

آمادگی استان برای سفر روز جمعه رییس جمهور/ وزرا در شهرستان ها حضور خواهند داشت


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: رییس جمهور در هشتمین سفر خود به استان ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: رییس جمهور در هشتمین سفر خود به استان ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

وی افزود: در این سفر، وزرا نیز به نمایندگی از دولت در تمام شهرستان های استان حاضر خواهند بود تا پس از بررسی شهرستان ها و احصاء مسائل و مشکلات، در جلسه شورای اداری که با حضور رییس جمهور و معاون اول برگزار می شود، این مسائل را بررسی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: تا به امروز و برابر برنامه ریزی انجام شده، و پیشگیری از انتشار این بیماری، دیدار مردمی با حضور رییس جمهور برگزار نخواهد شد.

ندایی اظهار کرد: احتمالا در صورت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی و عدم فرود هواپیما در فرودگاه اردبیل، هواپیمای حامل رییس جمهور و هیات همراه در فرودگاه پارس آباد به زمین نشسته و ایشان از طریق بالگرد در مرکز استان حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: کلیه مطالبات و پروژه های ضروری احصاء شده استا در جلسه ای که با حضور مسؤولان کشوری و استاندار اردبیل در ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استان برای سفر روز جمعه رییس جمهور/ وزرا در شهرستان ها حضور خواهند داشت

آمادگی استان برای سفر روز جمعه رییس جمهور/ وزرا در شهرستان ها حضور خواهند داشت