مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-20پزشكي

وضعیت وخیم فرزند شهید یاسوجی/بیمار در خواب مصنوعی است


پزشک آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین شیراز با بیان اینکه متاسفانه حال فرزند شهید یاسوجی که روز گذشته و بعد از اقدام به خودسوزی، به این بیمارستان منتقل شده وخیم است، - ایسنا/فارس پزشک آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین شیراز با بیان اینکه متاسفانه حال فرزند شهید یاسوجی که روز گذشته و بعد از اقدام به خودسوزی، به این بیمارستان منتقل شده وخیم است، میزان سوختگی او را نزدیک به 90 درصد ذکر کرد.

دکتر فاطمه مدنی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: ساعت 8 و 40 دقیقه شامگاه سه شنبه 28 مهرماه این بیمار از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیمارستان امیرالمومنین شیراز منتقل شده است.

این پزشک متخصص خاطرنشان کرد: از بدو ورود بیمار به بیمارستان امیرالمومنین، ضمن انتقال به بخش آی سی یو، همه اقدامات درمانی مناسب انجام شده است.

این پزشک آی سی یو بیمارستان امیرالمؤمنین ادامه داد: پزشک متخصص، داخلی و جراح از همان ابتدا بر بابین بیمار حاضر شده و اقدمات درمانی لازم را در کمترین زمان ممکن آغاز کردند.

مدنی عنوان کرد: مراقبت های درمانی در کنار زخم های وسیع و عمیق، مرتب در حال انجام است او با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای بهبود وضعیت بیمار به کار گرفته ایم، گفت: بیمار به دلیل درد زیاد در حالا اینتوبه به سر می برد و به ناچار با داروهای بیهوشی به خواب مصنوعی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت وخیم فرزند شهید یاسوجی/بیمار در خواب مصنوعی است

وضعیت وخیم فرزند شهید یاسوجی/بیمار در خواب مصنوعی است