مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-20سياسي

حاج قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف اجتماعی، دینی و فرهنگی جهاد کرد


تلاش های فرهنگی شهید سلیمانی در استان کرمان و در جای جای خدمتش زبان زد است و برای رسیدن به خدا و قرار گرفتن انسان ها در این مسیر دعوت کرد و او در عرصه های مختلف اجتماعی، - ایسنا/کرمان خطیب جمعه موقت کرمان گفت: تلاش های فرهنگی شهید سلیمانی در استان کرمان و در جای جای خدمتش زبان زد است و برای رسیدن به خدا و قرار گرفتن انسان ها در این مسیر دعوت کرد و او در عرصه های مختلف اجتماعی، دینی و فرهنگی جهاد کرد.

حجت الاسلام مهدی عربپور امروز 28 مهرماه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم لبخند ماه ویژه زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه زندان های کشور در کرمان اظهار کرد: قرآن از زنان و مردانی که برای آرمان ها ایستادگی و مقاومت نموده و در راه توحید فداکاری کرده اند، تعریف کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در دعوت به سوی حق، همگان را به اطاعت از رهبری دعوت می کرد، گفت: تفاوت شهید سلیمانی با دیگران این بود که علاوه بر دعوت به سوی حق، خود مرد میدان شد و در این مسیر یک الگو شد که برای او یک منظومه در عمل و فکر ایجاد کرد.

گرچه این علم و فکر برگرفته از تبعیت از اسلام، پیامبران الهی و ائمه اطهار علیهم السلام بود و همیشه خود را سرباز اهل بیت می دانست و در این میدان ایستادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف اجتماعی، دینی و فرهنگی جهاد کرد

حاج قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف اجتماعی، دینی و فرهنگی جهاد کرد