مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-20اقتصادي

ایجاد زمینه قاچاق مواد پتروشیمی با حذف سهمیه بندی و مبنای دلاری قیمت ‎ها


عضو هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران تاکید کرد: شواهد حاکی از آن است که طرح حذف سهمیه بندی و حذف دلار از مبنای قیمت گذاری محصولات پتروشیمی بدون کار کارشناسی دقیق و به صورت خلق الساعه در حال اجراست و می تواند زمینه های التهاب در بازار و قاچاق محصولات .

- عضو هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران تاکید کرد: شواهد حاکی از آن است که طرح حذف سهمیه بندی و حذف دلار از مبنای قیمت گذاری محصولات پتروشیمی بدون کار کارشناسی دقیق و به صورت خلق الساعه در حال اجراست و می تواند زمینه های التهاب در بازار و قاچاق محصولات پتروشیمی را ایجاد کند و به همین دلیل پیش بینی می شود که اثر مطلوبی بر کسب و کارها نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع حذف سهمیه بندی محصولات پتروشیمی این روزها به داغ ترین مساله در محافل تولیدکنندگان صنایع پلیمر تبدیل شده است.

خبری که وزیر صمت از آن پرده برداری کرد و هنوز فعالان صنعتی از جزییات آن با خبر نیستند.

بر اساس خبرهای منتشر شده تاکنون قرار است حذف سهمیه بهین یاب کالاهای پتروشیمی از ابتدای آبان ماه آغاز شود و این طرح با حذف سهمیه چند کالا وارد فاز اجرایی خواهد شد.

آخرین اطلاعیه بورس کالا در این زمینه نشان می دهد که گریدهای پلی اتیلن سبک خطی، پلی اتیلن سبک فیلم، پلی اتیلن سنگین فیلم، پلی اتیلن سنگین تزریقی، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زمینه قاچاق مواد پتروشیمی با حذف سهمیه بندی و مبنای دلاری قیمت ‎ها

ایجاد زمینه قاچاق مواد پتروشیمی با حذف سهمیه بندی و مبنای دلاری قیمت ‎ها