مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-20ورزشي

ایراد قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید چیست؟


عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال می گوید اقدام باشگاه استقلال مبنی بر واگذاری تبلیغات محیطی بازی های خانگی اش به کارگزار جدید، در قانون گنجانده نشده است.

- عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال می گوید اقدام باشگاه استقلال مبنی بر واگذاری تبلیغات محیطی بازی های خانگی اش به کارگزار جدید، در قانون گنجانده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) از عقد قرارداد با کارگزار جدید با کف مبلغ 500 میلیارد تومان خبر داد که 150 میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازی های خانگی استقلال اعلام شد.

تعهد کارگزار جدید باشگاه استقلال درباره تبلیغات محیطی بازی های خانگی در حالی داده شده که این بخش در اختیار سازمان لیگ فوتبال است.

صادق درودگر، عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال در گفت گو با ایسنا درباره این اقدام باشگاه استقلال اظهار کرد: من به مدیر عامل محترم باشگاه استقلال، جناب آقای سردار آجورلو توصیه می کنم که آیین نامه لیگ حرفه ای را یک بار دیگر بخواند.

این اقدام، قانونی نیست در فوتبال قوانینی حاکم است که همه اعضای آن به عنوان عضو و ذی نفع فوتبال، ملزم به تبعیت از آن هستند.

لذا باید برای هر اقدامی مصوبه ای وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراد قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید چیست؟

ایراد قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار جدید چیست؟