مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-20حوادث

کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میاندورود  


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 11 کیلو گرم موادمخدر تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان میاندورود خبر داد.

  - به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا ثقفی در تشریح این خبر، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از تهیه و توزیع موادمخدر توسط 2 سوداگر مرگ در شهرستان میاندورود با خبر شدند.

وی افزود: با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان میاندورود، متهمان در حین جابجایی موادمخدر با 2 خودروی سواری شناسایی و در عملیاتی ضربتی به دام افتادند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه از کشف 11 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروهای متهمان خبر داد و اظهار داشت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

ثقفی با بیان این که اعتیاد منشا بسیاری از جرائم همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده هاست، در خاتمه از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه ای امن و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میاندورود  

کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میاندورود