مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-20سياسي

جهاد علمی کشور را از وابستگی ها نجات می دهد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جهاد علمی دومین ماموریت بسیج در گام دوم انقلاب است چراکه پژوهش محوری از نیازهای مهم کشور در چهل سال دوم است و تحقق جهاد علمی می تواند علاوه بر اینکه تولید کننده قدرت باشد همچنین کشور را از وابستگی ها نجات خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در آیین یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله اظهار کرد: بسیج در گام دوم انقلاب همچون گام اول یکی از ارکان حرکت شتابنده نظام اسلامی به سمت پیشرفت ها و ستون پیش برنده و پیش رونده انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیج ولایت محور و ولایت باور است که با عمل صالح و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی همراه با موقعیت شناسی، بصیرت و واقع بینی در میدان های مختلف نقش آفرینی می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: بسیج با رویکرد مردمی پاسدار هویت اسلامی و انقلابی است و نگاه بسیج به آینده امیدآفرینی است و امروز بسیج با این مولفه ها به یکی از ظرفیت های مهم کشور تبدیل شده و لذا همانگونه که کشور با تفکر و فرهنگ بسیجی توانسته از پیچ های متعدد عبور کند در گام دوم نیز بسیج نقشی راهبردی و کلیدی دارد.

کریمی ادامه داد: بسیج در گام اول انقلاب نقش مهمی در تثبیت و قدرت آفرینی برای نظام اسلامی داشته و قطعا در گام دوم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد علمی کشور را از وابستگی ها نجات می دهد

جهاد علمی کشور را از وابستگی ها نجات می دهد