مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-20بين الملل

چه کسی قذافی را کشت؟


در دهمین سالگرد قتل فجیع معمر قذافی رهبر لیبی در 28 مهر 1400 خورشیدی (20 اکتبر 2011) حین فرار و احتمالا ترک کشوری که دهه ها حاکم بلامنازع آن بود، - در دهمین سالگرد قتل فجیع معمر قذافی رهبر لیبی در 28 مهر 1400 خورشیدی (20 اکتبر 2011) حین فرار و احتمالا ترک کشوری که دهه ها حاکم بلامنازع آن بود، می توان پرسید آیا لیبیایی ها به دموکراسی رسیدند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در ادامه یادداشت خود در عصرایران نوشت: آیا به صلح، عدالت و رفاه رسیدند؟ مگر مهم ترین خواست های جنبش ها و انقلاب ها همین چهار فقره نیست: آزادی، عدالت، امنیت و رفاه؟ پس چگونه است که اکنون نه امنیت دارند، نه آزادی، نه رفاه و نه عدالت.

یا دارند و ما خبر نداریم؟! و اگر خبر نداریم به خاطر آن است که دولت واحد ندارد و در طرابلس و بن غازی و جاهای معدود دیگر جدا جدا دارند زندگی خود را می گذرانند و کشتن همدیگر یا از قبایل دیگر نیز لابد بخشی از همین زندگی است.

اگر چنین است آیا قیام و برانداختن قذافی - اخ القائد - خطا بود یا همچنان باید زیر سیطره او روزگار می گذراندند؟ چه شد که از خیمه های گونه گون کاخ باشکوه خود در طرابلس از تونلی تنگ و تاریک در شهر سرت سردرآورد و با چوب و چاقو به جان او افتادند و توهین آمیزترین رفتار ممکن که با تکه چوب یا خنجری با بدن او صورت پذیرفت نقطه پایان زندگی مردی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی قذافی را کشت؟

چه کسی قذافی را کشت؟