مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-21اقتصادي

تصویب فاز اجرایی ابنیه نیروگاه زباله سوز ساری


در یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری که عصر چهارشنبه در صحن شورا برگزار شد بارای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر ساری قرارداد ابنیه نیروگاه زباله سوز مصوب و وارد فاز اجرایی شد.

- پس از گذشت حدود یک سال توقف عملیات اجرایی در بخش ابنیه، با ورود سازمان بسیج سازندگی، تعامل شورای شهر ساری وپیگیری های مستمر مدیریت شهری درجهت تخصیص اعتبار دولتی قفل این پروژه مهم زیست محیطی در مرکز استان گشوده شد.

نداشتن کارخانه زباله سوز و انتقال زباله با هزینه بالا به یک از استان های هم جوار، به معضل بزرگ برای شهروندان و دغدغه مهم برای شورا و شهرداری ساری تبدیل شده که همواره مسئولان سعی در حل این مشکل داشته اند.

در جلسه شورای شهر ساری با تلاش شهردار ساری و حمایت های اعضای شورای شهر مشکل قرارداد شهرداری با پیمانکار این پروژه حل و احداث ابنیه باقوت وارد فاز اجرایی می شود.

پرویز شعبانی بعدازظهر چهارشنبه در یازدهمین جلسه شورای شهر ساری به پروژه نیروگاه زباله سوز ساری اشاره و آن را مهم ترین پروژه زیست محیطی شهر ساری نام برد و گفت: اولویت شورای ششم شهر و شهرداری ساری تکمیل این نیروگاه به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان مرکز استان است.

وی افزود: هرچند اعتبار ساخت این پروژه از سوی دولت تامین می شود اما ابهاماتی در خصوص این پروژه بر سر قرارداد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب فاز اجرایی ابنیه نیروگاه زباله سوز ساری

تصویب فاز اجرایی ابنیه نیروگاه زباله سوز ساری