مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-21سياسي

طرح رتبه بندی معلمان منجر به تحول بنیادین در آموزش و پرورش می شود


در دیدار اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در گیلان به مسائلی همچون توجه به کارهای پژوهشی، حفط کرامت فرهنگیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات شیخ انصاری در تاریخ که امروز منبع بزرگی برای علم حقوق است، بیان کرد: شیخ انصاری در کتب خود بسیاری از اندیشه های پژوهش محورانه خود را طرح کرده و امروز بسیاری از پژوهش های امروز دانشگاهی علم حقوق، زاییده اندیشه های شیخ ثانی هست.

  وی با بیان اینکه برای رشد و تعالی هر جامعه هیچ شیوه ای برتر از تحقیق و پژوهش نیست، گفت: پژوهش، زمینه ساز تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند است چرا که منابع انسانی سرمایه مهم هر کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات باید کار مجاهدانه در پیش بگیرند، تا برای نسل معاصر و آینده نتایج مطلوب رقم بخورد، بیان کرد: ایران با ظرفیت منابع انسانی خود می تواند برای دشمنان قدرت نمایی کند و در مقابل دشمنان بایستد و این منابع انسانی در دو عرصه معنویت و اقتدار  است.

فلاحتی با اشاره به بصیرت و استقامت ملت ایران در 42 ساله ایران در مقابل فراز و فرودهای برخی دولت های پیشین تصریح کرد: اگرچه ما هنوز در بسیاری از موارد تحریم هستیم اما در بخش های زیادی  رشد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رتبه بندی معلمان منجر به تحول بنیادین در آموزش و پرورش می شود

طرح رتبه بندی معلمان منجر به تحول بنیادین در آموزش و پرورش می شود