مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-21حوادث

کاهش سرقت های خرد در زنجان


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان، 85 معتاد جمع آوری شده و به تبع سرقت های خرد در استان کاهش یافت.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان، 85 معتاد جمع آوری شده و به تبع سرقت های خرد در استان کاهش یافت.

سرهنگ سعید بابایی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان، اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش سرقت های خرد در سطح جامعه و درخواست های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان متجاهر و توزیع کنندگان موادمخدر در استان زنجان اجرا شد.

وی از جمع آوری 85 معتاد متجاهر در طول اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان خبر داد و افزود: صبح امروز (29 مهرماه) این طرح مطابق با دستورالعمل مصوب کمیته درمان در استان به اجرا درآمده و معتادان پس از غربالگری و تست کرونا به مراکز بازپروری معرفی شدند.

این مسئول با بیان اینکه فراهم کردن امنیت جامعه بهترین مزیت تعامل پلیس و مردم است، تصریح کرد: ارتقاء احساس امنیت در جامعه یکی از مهم ترین ماموریت های پلیس استان زنجان در سال 1400 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرقت های خرد در زنجان

کاهش سرقت های خرد در زنجان