مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-21سياسي

بلوار طاق بستان از تجمع متکدیان باید نجات یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با انتقاد از وضعیت نابهنجار بلوار طاقبستان و تجمع متکدیان در این نقطه، تاکید کرد: باید به فکر نجات بلوار طاقبستان از این وضعیت باشیم، - ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با انتقاد از وضعیت نابهنجار بلوار طاقبستان و تجمع متکدیان در این نقطه، تاکید کرد: باید به فکر نجات بلوار طاقبستان از این وضعیت باشیم، چرا که ورودی کرمانشاه را خدشه دار کرده است.

حسین خوش اقبال در سومین جلسه کارگروه اجتماعی استان که با موضوع ساماندهی متکدیان در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: در مساله ساماندهی متکدیان، در کنار اقدامات بلندمدت توانمندسازی و ساماندهی، در راهکارهای کوتاه مدت حتما نیاز به اقدام قضایی و جدیت دستگاههای اجرایی دارد.

وی گفت: علیرغم اینکه نباید از برنامه های ریشه ای و بلندمدت غافل شد، آنچه در مقطع کنونی ضرورت دارد اتخاذ تصمیم قاطع و مناسب در کوتاه مدت برای بلوار طاقبستان است.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به غفلت چندین ساله از مسائل اجتماعی در کشور تصریح کرد: کوتاهی در مسائل اجتماعی سبب پدیداری مشکلات و معضلاتی مانند وضعیت کنونی بلوار طاقبستان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار طاق بستان از تجمع متکدیان باید نجات یابد

بلوار طاق بستان از تجمع متکدیان باید نجات یابد