مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-21پزشكي

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در رفسنجان به 40 درصد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به کاهش میزان رعایت پروتکل ها در رفسنجان اشاره و تصریح کرد: اینکه پیک ششم چرا محتمل است، مهمترین علت آن کم شدن رعایت پروتکل های بهداشتی است.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به کاهش میزان رعایت پروتکل ها در رفسنجان اشاره و تصریح کرد: اینکه پیک ششم چرا محتمل است، مهمترین علت آن کم شدن رعایت پروتکل های بهداشتی است.

در پیک پنجم و پیک های قبلی تا 80 درصد رعایت پروتکل ها را داشتیم، الان تقریبا به 40 درصد رسیدیم که برای کنترل بیماری کافی نیست.

دکتر احمد جمالی زاده امروز 29 مهرماه در جلسه شورای اداری رفسنجان با تشکر از همکاری همه ارگان ها در مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: تقریبا از پیک پنجم کرونا در حال خارج شدن هستیم اما قبل از خروج از پیک پنجم، متأسفانه بعضی استان ها مجددا با پیک جدید روبه رو شده اند و شاهد افزایش موارد ابتلا هستیم.

وی افزود: سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا از دو هفته اخیر متوقف شده و چند روزی است شاهد افزایش موارد سرپایی هستیم و به دنبال آن شاهد افزایش موارد بستری هم خواهیم بود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان ادامه داد: پیش بینی می کنیم در آبان ماه پیک ششم را داشته باشیم و رفسنجان هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود ولی به خاطر واکسیناسیون تلفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در رفسنجان به 40 درصد

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در رفسنجان به 40 درصد