مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-21بين الملل

دستگیری دو نظامی سابق آلمانی که درصدد ارسال مزدور به یمن بودند


منابع آلمانی خبر دادند که پلیس این کشور دو نظامی سابق ارتش آلمان را که قصد تشکیل گروهی از مزدوران و ارسال آن به یمن را داشته، دستگیر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پلیس آلمان، روز چهارشنبه، دو تن از نیروهای سابق ارتش این کشور را به ظن تلاش برای تشکیل گروهی صدنفره از مزدوران برای جنگ در گزارش داد که مقامات شهر کارلسروهه در جنوب غرب این کشور اعلام کرده اند که دو فرد مذکور در تلاش بوده اند گروهی صد تا صد پنجاه نفره برای ورود به جنگ داخلی یمن تشکیل دهند.

طبق بیانیه دادستانی کل آلمان، این دو فرد که آرند-آدولت جی و آخیم ایه نام داشته اند، در اوایل سال 2021 در تلاش بوده اند تا اعضای گروه خود را از نیروهای سابق ارتش و پلیس آلمان انتخاب کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است که این دو فرد دست کم با هفت نفر دیگر در ارتباط بوده اند تا این گونه آن ها را در ارتباط با طرح خود و همچنین استقرار در یمن مجاب کنند.

بر اساس این گزارش، از دیگر برنامه های این افراد، مدیریت تشکیل و مدیریت یک شرکت نظامی خصوصی برای حضور در دیگر جنگ ها بوده است.

دادستانی آلمان همچنین خاطر نشان کرد که این دو فرد برای حمایت مالی طرح خود چند بار با مقامات سعودی تماس گرفته اند؛ اما در این امر موفق نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دو نظامی سابق آلمانی که درصدد ارسال مزدور به یمن بودند

دستگیری دو نظامی سابق آلمانی که درصدد ارسال مزدور به یمن بودند