مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:202021-10-21بين الملل

بازدید عالی ترین مقام نظامی کشورمان از بندر ایرانی سالیانکا در روسیه + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار باقری و هیات همراه در چارچوب برنامه سفر رسمی چهار روزه خود به روسیه، پس از مذاکره و رایزنی فشرده با مقامات بلندپایه دفاعی روسیه در مسکو و سن پترزبورگ بامداد پنجشنبه وارد آستراخان در ساحل شمالی دریای خزر شد.

- وی گفت: با عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و قبل از آن همکاریهای گسترده با مجموعه اوراسیا و ارتباطات شمال -جنوب بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر و روسیه روند رو به توسعه داشته است.

بندر آستراخان اهمیت فراوان دارد سردار باقری خاطرنشان کرد: بندر آستراخان به عنوان بندری که می تواند دریای خزر را به کشور روسیه و به کشورهای منطقه قفقاز و آسیای مرکزی و مجموعه اروپا متصل کند، فوق العاده حائز اهمیت است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه من زیرساخت های اینجا را ندیده بودم، اظهار کرد: ما در این منطقه کار نظامی نداشتیم اما برای توسعه روابط تجاری بین کشورمان و این منطقه، لازم بود تا این ظرفیت ها را ببینیم.

وی ادامه داد: در این بازدید مشخص شد که هم امکان حمل و نقل دریایی و رودخانه ای مفصلی وجود دارد و هم اینکه با پیاده شدن امکانات در بندر آستراخان، با وجود ریل و جاده، امکان توسعه تجارت بطور گسترده ای بین دو کشور و همچنین کشورهای منطقه وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید عالی ترین مقام نظامی کشورمان از بندر ایرانی سالیانکا در روسیه + فیلم

بازدید عالی ترین مقام نظامی کشورمان از بندر ایرانی سالیانکا در روسیه + فیلم