مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-21سياسي

دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در تبریز برگزار شد


دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با رمز مقدس «یامحمد رسول الله (ص)» در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

- ، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش اولین رزمایش نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران است که در سطح کشور اجرا می شود.

امیر سرتیپ دوم حمید واحدی با بیان اینکه از ویژگی های این رزمایش استفاده از همه پایگاه های سطح کشور و کنترل فرماندهی متمرکز و اجرای غیرمتمرکز در آن است، افزود: در این رزمایش از خلبانان و کارکنان جوان فنی و تجهیزات بومی سازی استفاده شده است.

وی ارسال همزمان تصاویر به پست فرماندهی را از دستاوردهای این رزمایش اعلام کرد و اظهار داشت: پهبادهای رزمی کمان -12، کرار، کیان و آرش مجهز به انواع سرجنگی و با حمل انواع بمب های بهینه سازی شده و نقطه زن با استفاده از اصل غافلگیری اهداف حیاطی دشمن اعم از یگان های سطحی و رادارهای زمینی را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در اجرای این مرحله از رزمایش هواپیماهای باسرنشین نیروی هوایی ارتش با سامانه های اخلالگر و با استفاده از نوین ترین تکنیک های جنگ الکترونیک با از کار انداختن سامانه های پدافندی نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در تبریز برگزار شد

دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در تبریز برگزار شد