مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-22فرهنگي

درخواست صنف تهیه کنندگان از محمد خزاعی برای حذف پروانه ساخت


رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان با اشاره به جلسه ای که به تازگی با رییس سازمان سینمایی داشته اند، تاکید کرد درخواست ما از محمد خزاعی حذف پروانه ساخت در سینمای ایران است.

- سید ضیاء هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور چند روز پیش محمد خزاعی به عنوان رییس سازمان سینمایی در جلسه اتحادیه تهیه کنندگان گفت: این حرکت محمد خزاعی و حضورش در اتحادیه بدون هماهنگی با اعضاء جلسه بسیار پسندیده و قابل تقدیر بود و لازم است که مدیران یاد بگیرند فعالیت های هنری و فرهنگی با پشت میز نشستن و دستوری پیش نمی رود حضور در عرصه هنر کاملاً هنری و عاطفی است، کار در این عرصه بیشتر هنری است و اداری پیش نمی رود.

وی بیان کرد: زمانی که آقای خزاعی به صورت سرزده آمد، زمان صحبت من فرا رسیده بود و درباره پروانه ساخت صحبت می کردم که در حضور وی جلسه ادامه پیدا کرد، ما قصد داشتیم به آقای خزاعی مسائل سینما و پروانه ساخت را انتقال دهیم که خوشبختانه خودشان در جلسه حاضر شدند.

یکی از اشکالات در عرصه مدیریتی، حوزه سینما، برگزاری جلسه پروانه ساخت است و تا مادامی که افراد فکر کنند یک گروه چند نفره (5، 7 یا 9 نفره) می توانند برای ساخت یک فیلم و سینمای ایران تصمیم بگیرند اشتباه محض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست صنف تهیه کنندگان از محمد خزاعی برای حذف پروانه ساخت

درخواست صنف تهیه کنندگان از محمد خزاعی برای حذف پروانه ساخت