مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-22سياسي

دشمنان به دنبال اختلاف بین مسلمانان/ «عداوت» شیعه و سنی نمی شناسد


امام جمعه دامغان با بیان اینکه دشمنان به سرکردگی آمریکا به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان است، گفت: عداوت دشمنان نه شیعه می شناسد و نه سنی لذا باید هوشیار بود.

- ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) با بیان اینکه شیعه و سنی دشمنان مشترک دارند و اگر اختلافی بین شیعه و سنی وجود داشته باشد زمینه ورود دشمن را فراهم می کند، ابراز کرد: دشمن نه شیعه را می خواهد نه سنی را بلکه دست دشمن به سرکردگی آمریکا در میان است و به دنبال اختلاف در بین اقوام شیعه و سنی است.

وی به سفر احتمالی رییس جمهور در هفته آتی به استان سمنان نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم در سفر حجت الاسلام رییسی حضور در دامغان و رفع مشکلات این شهرستان نیز برنامه ریزی شود.

امام جمعه دامغان همچنین به 16 ربیع الاول سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به وسیله پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: نماز جمعه یک حرکت اجتماعی و عبادی سیاسی است که باید پررنگ برگزار شود.

رستمیان گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران نماز جمعه اقامه می شود که باید برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز جمعه و به ویژه دعوت جوانان و نوجوانان به شرکت در این فریضه مهم تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال اختلاف بین مسلمانان/ «عداوت» شیعه و سنی نمی شناسد

دشمنان به دنبال اختلاف بین مسلمانان/ «عداوت» شیعه و سنی نمی شناسد