مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-22سياسي

خط و نشان امام جمعه جدید دشتی/ اینجا دیگر جای راحتی برای مدیران تنبل نیست


از همین روز اول اعلام می کنم قصد دخالت در کار مسئولان ندارم  اما به روش خودم بر کار مدیران نظارت می کنم و به شما عرض می کنم شهرستان دشتی دیگر جایی راحت و آسوده برای مدیران تنبل و ناکارآمد نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام زاهددوست امروز در خطبه نماز جمعه خورموج با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: جهان اسلام باید بداند که شاه کلید همه موفقیت ها وحدت است و امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و اخوت با تمسک به قرآن و نام رسول الله نیازمند است.

امام جمعه خورموج گفت: این روزها برخی اخبار درخصوص مذاکرات بین ایران و عربستان منتشر شده که این اقدام گام بزرگی در تحقق وحدت در منطقه است که با تدبیر دولت انقلابی در حال انجام است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و عربستان دو کشور بزرگ و راهبردی در منطقه و جهان اسلام هستند لذا بیش از هر زمان دیگری، بهبود روابط این دو کشور بجا و لازم است.

امام جمعه جدید خورموج گفت: حضور در شهرستان دشتی بعنوان یک خدمتگزار را برای خودم افتخاری بزرگ می دانم؛ امیدوارم خدمتگزار شایسته ای برای مردم عزیز شهرستان دشتی باشم و شرمنده شهدا، رهبر عزیز و مردم ولایتمدار نشوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان امام جمعه جدید دشتی/ اینجا دیگر جای راحتی برای مدیران تنبل نیست

خط و نشان امام جمعه جدید دشتی/ اینجا دیگر جای راحتی برای مدیران تنبل نیست