مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-22سياسي

مقابله با فساد و مفسدان نیازمند عزم ملی است


مقابله با فساد و مفسدان نیازمند عزم ملی است و قوه قضاییه نیز در حال برخورد با مفسدان است که امید را در جامعه ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با تبریک سالروز ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام صادق (ع) در 17 ربیع الاول گفت: مؤسس مذهب جعفری پیامبر گرامی اسلام (ص) است و امام صادق (ع) رییس مذهب شیعه و احیا کننده این مذهب است.

امام جمعه گناوه ادامه داد: در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) حوادث خارق العاده ای رخ داد که در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) اسوه و الگوی همه بشریت است و باید تلاش کرد اخلاق و سیره آن حضرت و ائمه (ع) را در زندگی فردی و اجتماعی خود ساری و جاری کنیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تاکید بر اهمیت خنثی سازی تحریم های دشمنان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در سال گذشته در جمع خانواده سردار شهید سپهبد سلیمانی فرمودند: رفع تحریم دست دشمن است ولی خنثی کردن تحریم دست ما است .

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اقتصادی اجماع دارند که راه هایی برای خنثی سازی تحریم ها وجود دارد گفت: اعتماد نکردن به دشمنان از راه های خنثی سازی تحریم ها و یک رویکرد لازم و اجتناب ناپذیر است که باید به عنوان یک راهبرد دائمی مدنظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با فساد و مفسدان نیازمند عزم ملی است

مقابله با فساد و مفسدان نیازمند عزم ملی است