مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-22سياسي

مسئولان با عمل به وعده ها اعتماد را به مردم بازگردانند


دولت سیزدهم و استاندار به عنوان نماینده دولت در استان، باید با اجرای وعده ها و برقراری عدالت اجتماعی اعتماد را به مردم بازگردانند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دولت سیزدهم و استاندار به عنوان نماینده دولت در استان، باید با اجرای وعده ها و برقراری عدالت اجتماعی اعتماد را به مردم بازگردانند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گردهمایی فصلی ائمه جمعه لرستان با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: ائمه جمعه استان در قرارگاه فرهنگی نماز جمعه و ارتباطی که در همه ایام با مردم دارند با معرفت افزایی، آگاهی بخشی و بصیرت دادن در مسائل فرهنگی، دینی، سیاسی و اجتماعی در طول 41 سال گذشته نقش بی بدیلی را ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه دعوت خویشتن و سپس مردم به تقوای الهی، ترویج اعتقادات، گسترش احکام اسلامی و اخلاق اسلامی وظیفه ای بوده که ائمه جمعه لرستان به طور دوام و مستمر انجام داده اند، اضافه کرد: معرفت افزایی و آگاهی بخشی ائمه جمعه هیچ گاه تحت تاثیر جناح های سیاسی و برخی رویدادهای زودگذار قرار نگرفته است و برخی ائمه جمعه بیش از 20 سال با تمام فراز و فرودها این سنگر را حفظ کرده اند.

رسالت مهم ائمه جمعه و روحانیت جریان سازی سالم فرهنگی است شاهرخی رسالت مهم ائمه جمعه و روحانیت را جریان سازی سالم فرهنگی، دینی تاثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با عمل به وعده ها اعتماد را به مردم بازگردانند

مسئولان با عمل به وعده ها اعتماد را به مردم بازگردانند