مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-22سياسي

رزمایش نظامی ایران نماد قدرت بازدارندگی و اقتدار است


امام جمعه رویان با بیان اینکه ایران اسلامی نشان داده که از لحاظ نظامی ابرقدرت منطقه است، گفت: رزمایش نظامی ایران نماد قدرت بازدارندگی و اقتدار در برابر دشمنان را نشان داد.

- ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه طی روزهای اخیر حملات سازمان یافته ای علیه شیعیان در کشورهای منطقه به راه افتاده است که انفجار روز شانزدهم مهرماه در قندهار افغانستان با شهادت و مجروحیت بیش از 350 نفر یکی از این موارد است، بیان کرد: یک هفته پس از این رویداد تیراندازی مشابهی در قندهار صورت گرفت که ده ها نفر کشته و مجروح شدند و ظاهراً گروه داعش مسئولیت این کشتارها را برعهده گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این حوادث در لبنان نیز عده ای از هواداران جنبش های امل و حزب الله در اعتراض به سیاسی کاری قاضی پرونده انفجار بیروت در مقابل کاخ دادگستری تجمع مسالمت آمیزی را ترتیب دادند و هدف حملات مسلحانه افرادی ناشناس قرار گرفتند که طی آن حداقل 65 نفر کشته و زخمی شدند.

امام جمعه رویان گفت: مشغول کردن کشورهایی مانند افغانستان، لبنان، افغانستان و ایران و روسیه و … و تهدید داعش در منطقه از راهبردهای سیاست خارجی آمریکا در قرن بیست و یکم در قبال خاور میانه و کشورهای منطقه است که نباید از آن به سادگی گذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نظامی ایران نماد قدرت بازدارندگی و اقتدار است

رزمایش نظامی ایران نماد قدرت بازدارندگی و اقتدار است